Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie może być przyrównywane do impotencji, choć radzę, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! cialis w zelu

Zauważyłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co powinieneś uczynić?

Przełam lęk i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, żeby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oszacuje etap choroby i skieruje do właściwego fachowca – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy z erekcją są całkowicie odwracalne!
Standardowe leczenie prowadzone jest przeważnie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć terapię. Oto najważniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców i warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą zabić libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to podstawowy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Z owoców bardzo korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny powinno się zjadać czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zadać pytanie dietetykowi o właściwą dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest restrykcyjnym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wprowadzenie do swego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami polepsza aktywność w łóżku. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje źle na twój organizm oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym stosunku pali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo obniżają twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie groźne problemy, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, iż będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz żenujących sytuacji między wami, również w sypialni. Rzecz jasna jako palacz z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak ważne jest, żebyś prócz diety czynnie praktykował sport. Czynnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieg lub siłownia i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt duże. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz pragnął regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek ma teraz kłopoty (nawet w przypadku, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : tania kamagra